Igen - undskyld den ringe kvalitet.


I går aftes besluttede jeg mig for, at lave endnu en kortfilm. Dette resulterede i, at jeg sad op hele natten, og jeg blev først færdig kl. 9 i morges. Den er meget anderledes end den tidligere, men håber den vil falde i jeres smag. Filmen er ikke ligeså provokerende som den anden, dog burde sarte sjæle måske ikke se den (har fået 17 beskeder fra folk, som var utilfredse med, at jeg ikke advarede folk om at min sidste film var stødende i beskrivelsen - Så, nu kan de ikke sige noget).


Videoen tager udgangspunkt i mine tanker. Mentalt har jeg det ikke altid super, og denne film er en forenklet version af de tanker der strømmer igennem mit hoved, når jeg har det dårligt.

Forresten er "Kultempler" blevet slettet fra både YouTube og Facebook. Jeg har endda fået karantæne fra Facebook i de næste 12 timer.



Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Du er absolut fængende i dit udtryk. Filmen gav mig noget af et virvar af følelser, især følte jeg en snert af melankoli. Du er virkelig talentfuld, og det er en skam at din tidligere film er blevet fjernet fra Youtube og Facebook - jeg ved ikke om det har med overskridelse af retningslinjer at gøre, eller om det blot var folks intolerance, men stadig rigtig ærgerligt.

    SvarSlet
  2. Målløs..virkelig..Jeg har aldrig set noget lignende..Så inspirerende, dybt, gennemført og ikke mindst enormt kunstnerisk..Jeg følte nærmest, at jeg stod alene i et sterilt hvidt rum på ARoS og så denne video, og det siger bestem ikke så lidt. Dine videoer sætter en masse tankestrømme igang, som man ikke selv kunne have genereret, og det beundrer jeg dig for. Virkelig godt!

    SvarSlet
  3. WOW endnu en gang har du formået et forbløffe mig, få mig til at tænke, skræmme mig men alligevel føle mig mega hamrende inspireret. Godt gået, og forsæt med det!!

    SvarSlet
  4. Jeres søde ord rører mig så utrolig meget, jeg kan slet ikke beskrive min taknemmelighed for at i kommentere!

    SvarSlet
  5. Du har fanget mig, din personlighed er SÅ stor I alle de ting du gør, jeg er så inspireret af det! Keep going!

    SvarSlet