Jeg er lige kommet hjem fra en utrolig hyggelig kop aftenkaffe med min skønne veninde Ditte. Altid er man i super selskab med hende. Lige nu ligger jeg i min seng, og kigger på en tom taske som burde være fyldt og pakket. Jeg er en smule træt, så gør det nok i morgen (har jeg sagt til mig selv hver aften de sidste par dage) - Jeg rejser nemlig til København på tirsdag. Det bliver et par skide travle dage, men også rigtig hyggelige -


Tirsdag: catwalk træning om dagen, og møde omkring mit arbejde på Roskilde om aftenen.
Onsdag: castings til Københavns modeuge.
Torsdag: kaffe med Vincent + shopping med min veninde Amilie
Fredag: Psycho candy. (Ses vi??)
Lørdag: min agent holder fødselsdagsfest på HIVE.
Søndag - søndag:  Roskilde festival. (Jeg skal arbejde i Brazil - en mexicansk madbod. Kom forbi til sludder og burritos, hehe)

Der bliver måske ikke megen tid til at blogge i dagene, desværre. Men håber I tålmodigt vil vente.

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hvilke castinger skal du til

    hvilke desginere

    og hvor henne

    ps

    elsker din blogge

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michael,

      Det ved jeg ikke endnu, da jeg først får udleveret mit Zet-card og bog på selve dagen :-)

      Mange tak!

      Slet