På forhånd vil jeg gerne undskylde den ringe kvalitet, men Blogspot tillader ikke at uploade film med en filstørrelse på over 100MB.

Filmen er lavet af mig - Jeg har i længere tid haft i tankerne, at jeg ville lave en kortfilm. Jeg har bare ikke haft tid eller inspiration. Men i dag havde jeg hele dagen fri, så jeg gik hastigt i gang. I længere tid har jeg beskæftiget mig med kunst, dog kun igennem fotografering - Dette er et medie jeg elsker, men jeg har haft en følelse af at fotograferingen ikke længere var nok.


Kunst for mig er min måde at formidle de tanker og følelser jeg ikke kan få sagt med ord. Jeg har en masse ukonkrete tankestrømme i hovedet, og disse får jeg bedst bearbejdet ved at få dem konkretiserede   (eks. igennem et billede eller en kortfilm)

Mine værker er meget provokerende og stødende, og det stammer nok fra min personlighed - Jeg har altid elsket at tage min mest feminine og outstanding trøje på, hvis jeg skal til middag hos min bedstemor, eller vrikke lidt ekstra med hofterne hvis jeg passerer Brian på gaden.

Billederne under er eksempler på nogle af mine tidligere værker








Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Wauw... Både filmen og billederne er breathtaking... Jeg er fuldstændig forelsket i det!
    Jeg har længe selv ville lave en film som den, jeg har desværre nok bare ikke modet til det...:l
    Men virkelig fantastisk arbejde!

    artmoniia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har spottet dig et par gange inde på fotograf-facebooksiden og har nu begået mig ind på din blog. Jeg er virkelig fan af, at du tør være så fremtræden og modig. Jeg elsker alle dine billeder og det gælder også filmen her. Jeg er stødt, men jeg elsker det. Du bør være stolt af dig selv :-) Fortsæt med at være dig selv.

    SvarSlet
  3. Mange tak skal I have! Det betyder rigtig meget :-) Jeg sætter stor pris på, at I tager jer tid til at kommentere - You just made my day!

    SvarSlet
  4. Jeg må sige, at jeg er ret betaget af dit kunstneriske udtryk. Er helt vild med filmen og bilederne. Fantastisk flot arbejde!

    SvarSlet
  5. Dit arbejde er virkelig fantastisk! Især det midterste her er jeg helt vild med. Jeg ønsker dig alt held og lykke -

    SvarSlet