Så er jeg endelig hjemme igen efter et par rigtig skønne uger. Jeg er ked af, at bloggen har stået stille, men jeg har simpelthen ikke haft tid til at opdatere den. Men som nævnt er jeg nu tilbage - og med en masse nyt tøj som jeg glæder mig til at vise frem - Bl.a. disse fantastiske sko fra COS, som jeg købte på udsalg. Normalprisen er 1200, men jeg var så heldig at få dem til 600 kr.

En fyr iført høje hæle er et sjældent syn. Dog ved jeg ikke hvorfor, da disse sko har samme virkning på os, som jer piger - længere, tyndere, smukkere ben.

En umiddelbar kun positiv virkning, hvis man spørger mig - Det virker dog ikke til at folk der passerer mig på gaden har samme holdning. De få gange jeg endnu har nået at gå igennem strøget iført disse herligheder, har jeg både hørt folk råbe og skrige om hvorvidt det er forkert, stødende, bøsset (Didn't see that one coming) - Ja, endda imod visse folks religion. Dog kan jeg ikke andet end at smile over folks dumme reaktioner. Derudover har jeg nu lært hvordan man tackler haters:

1. Smil sødt (rigtig sødt, hvis det er en homofobisk fyr), og præsentere sig selv ved navn.
2. Fortælle lidt om sig selv.
3. Giv dem retten til at dømme mig nu, da de nu RENT FAKTISK ved noget om mig som person.
4. Gå videre.

Det skal nok få dem til at tabe kæften.

Skoene er ægte, sort læder. En elegant sko som endnu formår at bevare en smule maskulinitet trods hælen. Den er købt i COS's fantastiske, 4-etagers høje butik i København, men kan dog ikke fåes længere (da jeg nuppede det sidste par, hæhæ).

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Jeg tror du har fundet den rette metode til at bekæmpe idioti på det niveau, folk udviser. Man har sgu lov til at gøre, hvad man vil, og set fra et historisk perspektiv, er højhælede sko oprindeligt lavet til mænd - men det er jo bare detaljer. Synes at skoene er skidesmukke, høje hæle eller ej (og til en fyr eller ej). Rock it!

    SvarSlet