Den tykke masse lægges forsigtigt på de nyklippede negle. Hånden ryster, og endnu en gang bliver der bandet højlydt når der rammes forkert. Jeg skal mødes med en veninde om 30 minutter, så jeg skynder mig. Den stadig våde lak matcher perfekt den nye clutch, som hviler i højre hånd. Jeg går med hastige skridt mod caféen hvor min veninde nu har siddet og ventet på mig i snart et kvarter. Jeg går i mine egne tanker, da jeg hører en høj mandestemme bag mig råbe. Jeg vender mig om, og han står med et smørret og provokerende smil på læben. Han har netop kommenteret på min neglelak, og belært mig om hvordan det kun er bøsser og piger der bruger neglelak.

Jeg kigger ham stift i øjnene - fortæller sødt jeg er til fyre, giver en kort leksion i almen opførsel, mumler noget om hans grimme skotskternede boksershorts - og går hastigt videre. 

Oplevelser som den beskrevet ovenfor sker næsten på daglig basis. Dog stopper det mig ikke fra, at dresse som jeg har lyst. Jeg elsker neglelak, det giver så clean et look. Men jeg synes ofte at neglelak bliver for skinnende at se på, og derfor har jeg investeret i denne fantastiske Matte Top Coat fra O.P.I.
Den er utrolig simpel at bruge - Lad din neglelak tørre, og derefter læg et tykt lag af den transparente Matte Coat over. Det giver et koldt og mat look, og jeg synes personligt det ser utrolig godt og stilet ud. 

O.P.I's Matte Top Coat har jeg købt i Magasin til 125 kr.
Den sorte neglelak er fra GOSH og koster 60 kr.



Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Hvor er det fantastisk skrevet! Og din neglelak ser perfekt ud, fantastisk.

    Isabella.
    www.isabellahemmingsen.blogspot.com

    SvarSlet