Det tunge blad vejes i hænderne, og det rug papir føles skønt mod fingrene. Jeg studerer nøje de smukke billeder, og de indholdsrige artikler. Øjnene kører op og ned langs de store sider, og så igen.
Jeg nipper blidt til den sorte kaffe, som endnu er en smule for varm til at drikke. I alt min fascination, glemmer jeg at fokusere på koppen, og kaffen spildes på det nykøbte blad. Jeg råber lidt, men får overbevist mig selv om, at det bare giver charme og personlighed til magasinet med et par mørke kaffepletter.

Bladet jeg netop har købt, er det unikke Acne Paper. Acne Paper er kendt for sin høje kvalitetspapir, og sine smukke billeder og artikler. Det har sin helt egen tilgang til fashion, hvilket er det jeg elsker ved bladet. I dette blad er tøj ikke længere bare tøj, men en kunstform og en måde hvorpå man udtrykker sig selv.

14th issue Winter 2012, har sit fokus lagt på Manhatten i New York. Et perfekt tema til et magasin som Acne, og man drømmer sig virkelig væk i de mange historier, som Manhatten gemmer på.

Acne Paper koster 100 kr, og er i den grad det hele værd. Et blad, som formår at rykke dine tanker - provokere - samt alligevel at holde sig classy, er ikke noget man finder i andre blade, og det gør Acne Paper til noget helt unikt.




Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar