Denne fantastiske kollektion fra engelske designer J.W. Anderson har fået mit humør helt op i skyerne. De helt skarpe linjer og silhuetterne er så smukke. Så minimalistisk og klinisk, dog stadig med kant, da alle bluserne er asymetriske. Jeg ville elske at iføre mig et af disse sæt, dog er prisen selvfølgelig også præget af det smukke design - Så det må fortsat forblive en drøm.Hvis jeg dog skal sætte fingeren på én ting, er det farven på tasken på det første outfit. Jeg synes på ingen måde, at den brune farve klæder det helt enkle s/h-look. Endnu en lille ting der irriterer mig, er placering af den stikkontakt i baggrunden af hver eneste billede. Men udover det - Perfekt.
Jeg er forresten ked af at bloggen er så tom for tiden, jeg har SIMPELTHEN så travlt. I morgen rejser jeg til Barcelona, og kan ikke love at jeg får tid til at blogge. I skal dog vide, at bloggen stadig er mine tanker, og jeg glæder mig til at få mere ro på hverdagen, så jeg igen kan komme ind i en god rutine med at blogge. Håber I kan vente tålmodigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar