Kære læsere,

Jeg er ked af at bloggen har stået stille i efterhånden mange uger. Mit liv har været travlt, og dette er ingen undskyldning, da disse travle perioder jo er der hvor jeg netop har mest at blogge om.

Jeg er netop vendt hjem fra Københavns modeuge, som jeg har tilbragt med en masse skønne mennesker. Jeg har fået nye bekendtskaber, og jeg har haft et par rigtig skønne, men hårde dage.

Jeg vil bestræbe mig på at få komme i ind i en hverdag, hvor min blogging vil fylde en masse, da dette virkelig er noget jeg elsker.

Jeg undskylder for dette kedelige og ligegyldige indlæg. I morgen vil jeg poste et par billeder jeg har taget af min gode veninde, og jeg kan love at I har noget at se frem til - Jeg er meget tilfreds med billederne, og det er skønt at være igang igen efter en lang periode hvor jeg ikke har udtrykt mig igennem dette fantastiske medie.

1 kommentar: