I sidste uge tog jeg nogle billeder af min gode veninde, Tanya. Jeg har længe ikke taget billeder, og det føles skønt at være igang igen.

Billederne taler for sig selv, og jeg synes ingen detaljeret beskrivelse er nødvendig. Kunsterens egne ord bliver ofte opfattet som et facit for kunsten, og derfor bryder jeg mig sjældent om at skulle forklare min kunst - Da jeg føler at det vil holde beskuerne fra selv at danne sig en mening og tolke på mine billeder. I er selvfølgelig velkommen til at skrive en kommentar, hvis der er noget I ikke forstår.

10 kommentarer:

  1. DU GØR DET IGEN. FANTASTISK!

    SvarSlet
  2. VIRKELIG GODT!
    -tjek min (foto)blog ud her:
    http://geometrisk.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Virkelig fine og veludførte billeder. Især det sidste går lige ind; det minder utrolig meget om et maleri i nuancerne, og jeg får nærmest associationer til et skagensmaleri på trods af nøgenheden, der er ikke er særlig skagensmalerisk, men det minder mig om et nyfortolket skagensmaleri, hvilket er utrolig beundringsværdigt.
    Det tredje nærmest anatomiske billede er også specielt smukt. Det er yndefuldt, men samtidig en smule "makabert" pga den åbenlyse nøgenhed, og det er to modsætninger, der gør, at billedet virkelig er smukt!
    Det jeg prøver at sige er, at du virkelig har talent, så bliv endelig ved med at forbløffe!
    Nikolai Evereth, www.ren-kaffe.blogspot.com

    SvarSlet
  4. De er helt vildt smukke Jacob, så godt arbejde!

    SvarSlet
  5. Hej Jacob. Det er fandme specielt og anderledes det du laver.
    Hvad med at finde en normal hobby som basketball, stangtennis eller poetry slam.

    Det kunne jo være en begyndelse.

    Jeg spytter f.eks. lang spyt og laver lavalamper af vandmand når jeg keder mig.
    Nogen gange laver jeg også andre ting. Ja, madlavningen skal jo også passes.


    Hilsen Direktør Svinestreg.

    Ps. Den her sang minder mig om dig. https://www.youtube.com/watch?v=obgU-jZ3L-U

    SvarSlet
  6. Tusind tak skal I alle have!! Det betyder virkelig meget når folk kommenterer på min blog, bliv endelig ved kære venner!

    Sebastian aka. Direktør Svinestreg(!?) : Vil prøve med lidt basketball næste gang, men sport er sgu generelt ikke så meget mig ;-)

    SvarSlet