Da jeg er i fuld gang med en total make-over af mit ellers kedelige kælderværelse, har jeg i anledning lavet min egen plakat til at hænge op. Da økonomien ikke rækker super langt længere, har jeg istedet for at investere i noget kunst/plakater, valgt at lave min egen vægkunst.

Jeg tror det på mange måde ville være for hårdt, at vågne op til mine andre billeder hver dag, da de bringer mange ubehagelige tanker op, som jeg ikke har lyst til at tage stilling til hver dag. Jeg havde derfor brug for at kreere noget mere humoristisk. Meningen var egentlig at lave en glad og lystig plakat, men dette synes ikke at lykkedes for mig. Jeg ender altid ud i noget melankoli, når jeg laver kunst - Dette er nok bare en del af mig som menneske, og derfor også en ting der vil passe ind på mit nye værelse. Så snart jeg er færdig med værelset, skal I selvfølgelig nok få et billede. 

Plakaten/billedet er en A3-størrelse. Perfekt størrelse ifølge mig selv - Hverken for stort eller småt. Alle billeder/tegninger der indgår i plakaten er 100% mit eget. Jeg bryder mig personligt ikke om at tage billeder fra Google eller andre websites, da dette ville være at stjæle andres værker. Dette er også en problemstilling jeg tit står i, når jeg vil lave en kortfilm - Jeg vil utrolig gerne have baggrundsmusik, men dette er jo også at tage andres værker. Dog har jeg ikke andre muligheder nu, da jeg hverken selv spiller musik eller har en god ven der spiller den slags musik jeg gerne vil bruge i mine film.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar